torsdag 23 juli 2009

cykelvante klar


bara en kvar...

7 kommentarer:

Josefine sa...

Oj så fina!!
Har aldrig vågat mig på det där med tvåfärgsstickning...

Knit-Marie sa...

Ursnygga!
Själv använder jag en kombination av tvåhands- och tvåändsstickning när jag har två färger. Grundfärgen med två tåtar i höger hand och mönsterfärgen i vänster. Fäster flotteringar som i tvåhansdsstickning. Fel, har jag förstått, men väldigt praktiskt och mycket lite trassel.

TvåÄndsStickan sa...

Underbart vackra! Vad duktig du är!

Mamma P sa...

Ljuvliga!!! Håller med din mamma, mönstret ser ut som de där apelsingodisarna. jättefint mönster. fina färger också.

heidi sa...

jag håller med alla andra - dom är verkligen jättefina!!!!

Lisitalou sa...

tack så jättemycket!
nu väntar jag på kraft och inspiration att ta tag i vänstervanten...

Knitarina sa...

Verkligen jättefina vantar! Har stickat liknande på vanligt vis, men när jag ser dina blir jag sugen på att prova på ett par i tvåändstekniken...