måndag 24 augusti 2009

Nyhet: Vi 2 i sommar - nu året om!

Välkommna att blogga om tvåändsstickning på den här adressen året om! Reglerna är enkla och avslappnade, när ni har något tvåändsstickningsrelaterat att blogga om styr in på vi2isommar och dela med er. Vi har naturligtvis inga krav på hur mycket tvåändsstickning man måste göra för att vara med eller så, vi vill bara vara en källa till inspiration året om för oss tvåändsbitna.
Vill du vara med och blogga med oss? Maila mig på emkrististickar@gmail.com, jag behöver en emailadress för att skicka ut inbjudan.

Tillägg: Ingen som redan är med blir bortrensad efter 1 september utan ni kan skriva på som vanligt och behöver inte maila mig.

7 kommentarer:

EvaL8 sa...

Kul med en fortsättning.

Dödergök sa...

Roligt!

erica sa...

Jippi va kul!

Metta sa...

Så kul att vi får fortsätta!

TvåÄndsStickan sa...

Hurra vad kul!

Stickeri sa...

Jättekul med fortsättning. Mina mångfärgade vantar är ännu inte klara men jag tror fortfarande att jag kommer att vara klar innan 1 sept. Men sen var det ju ett par fingervantar oxå...
Måste man mejla om man redan är med? Blir man bortrensad 1 sept annars?

maria e sa...

Hurra, det blir fortsättning.
Jag har kommit en bit på den andra vanten, och har redan grundmönstret till en matchande mössa "i huvudet".