måndag 22 juni 2009

Bara drygt en vecka kvar!

Har ni stickorna och garnet redo? Onsdag den första juli startar vårt traditionsenliga (tredje året i rad nu) tvåändsstickande här på bloggen. Reglerna är enkla som vanligt: Starta, fortsätt på eller avsluta någonting tvåändsstickat under tiden 1 Juli - 1 September och blogga om det här hos oss. För att anmäla sig skickar man enklast ett mail till emkrististickar@gmail.com, jag behöver en emailadress för att skicka ut en inbjudan. Jag brukar vara snabb så har jag inte svarat på ett par dagar så kolla ert skräppostfilter om inbjudan har fastnat där.

/Kristina

1 kommentar:

Liisa sa...

Tjohoo! Jag skulle gärna tjuvstarta om jag inte hade så mycket annat för händerna! Jag har lytt Dödergöks råd om att köra med grövre garn för att bli klar snabbare och laddat upp med sådant.