fredag 9 oktober 2009

Minns ni den vågen?

Kommer ni ihåg de här små raringarna? Det är knappt så jag gör det själv men nu är det iaf klara efter sju sorger och åtta bedrövelser. Bättre bilder kommer så fort de har torkat.

Det kommer att bli en hel del tvåändsstickat för mig i höst, jag fick just reda på att jag ska ha en fortsättningskurs för min härliga nybörjargrupp som jag hade i våras. Så nu ska jag planera och skissa lite, kursen börjar om två veckor. Mycket krus blir det, det är iaf säkert.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Klart jag minns vågen :)! Vilka vackra vantar det blev.

slöjd sa...

Så mycket vackert Du stickar! Imponerande

Knit-Marie sa...

Superdupersnyggt!

Stick-kine sa...

Vågen ja, visst minns jag! Var har du dina kurser? Skulle gärna vilja vara med i ditt kreativa gäng!